Mediapoint.am
  • Համայնք
    • Գորիս
    • Կապան
    • Սիսիան
    • Տեղ
    • Տաթև
    • Մեղրի
    • Քաջարան
  • Տնտեսություն
  • Հասարակություն
  • Իրազեկում
  • Մեր մասին

Օրացույց

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
No Result
View All Result
Mediapoint

Օրացույց

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
No Result
View All Result
Գլխավոր Uncategorized

Այն,ինչ չենք հասցրել անել Արցախում, պետք է շարունակենք այստեղ

by Հեղինե Մինասյան
Մայիս 28, 2024
0

Հեղինակ՝ Հեղինե Մինասյան

 

Դավիթ Լալայանը Արցախի Հանրապետության Մարտակերտից է բռնի տեղահանվել, այժմ ապրում է Գորիում։ Մինչ այդ աշխատում էր Մարտակերտի շրջանի Պողոսագոմերի և Դրմբոնի միջնակարգ դպրոցներում, հայոց պատմության և աշխարհագրության ուսուցիչ էր, հետո նշանակվել է Մարտակերտի շրջանի կրթության, մշակույթի և սպորտի բաժնի պետ, որը համակարգում էր 35 դպրոցի և 15 մանկապարտեզ, արտադպրոցական ուսումնական հաստատությունների աշխատանքները։ Տեղահանվելուց հետո սկսել է աշխատել Սյունիքի մարզի Տեղ համայնքի Քարաշենի միջնակարգ դպրոցում՝ որպես պատմության ուսուցիչ և վարչատնտեսական մասի համակարգող։

Տեղահանվելուց հետո, երբ հասել են Գորիս, հայրենակիցների կողմից ստացած ջերմ վերաբերմունքից որոշել է ընտանիքի հետ միասին բնակություն հաստատել Գորիսում։ Ասում է՝ Արցախի կարոտն է առնում, նմանություններ է տեսնում, թե՛ բնության մեջ, և թե՛ մարդկանց։ Վարձով տուն գտնելուց ու տեղավորվելուց հետո հաջորդ կարևոր քայլն աշխատանք գտնելն էր, և Սյունիքի մարզպետարանի պաշտոնական էջից  տեղեկանալով թափուր աշխատատեղի մասին, դիմել է մարզպետարան։

 «Միշտ սիրել եմ բնություն, հող ու փորձել եմ, որ աշակերտներս ևս սիրեն ու նրանց հանձնարարում էի պտղատու ծառեր բերեն ու իրենց ձեռքով տնկեն, պատվաստեն։ Եթե երեխան գյուղում է ապրում, պետք է այնպես դաստիարակվի, որ սիրի հողը և իմանա բոլոր նրբությունները գյուղատնտեսությունը զարգացնելու ուղությամբ։ Դպրոցի այգին մշակում էինք աշակերտների հետ միասին, մեղուներ պահում, ստացած եկամտով դպրոցի կարիքները հոգում»,- ասում է Դավիթ Լալայանը։

Ամեն օր Գորիսից-Քարաշեն 15կմ ճանապարհ է գնում սեփական միջոցներով, ասում է ճանապարհածախս տրամադրվում է միայն դասավանդող ուսուցիչներին, որովհետև վարչական աշխատակիցների ճանապարհածախսը չի փոխհատուցվում։

 

Նրա խոսքով Հայաստանում վարձակալության գները բարձր են, ընտանիքը աշխատավարձից բացի այլ եկամուտ չունի, կինը դեռ չի աշխատում, փոքր երեխային է խնամում, անգամ փոքրիկին հասանելիք նպաստը, ինչ տեղափոխվել են Հայաստան, չեն ստացել։

Սյունիքի մարզի կրթության, մշակույթի և սպորտի բաժնի տվյալներով մարզի տարբեր դպրոցներում աշխատանքի են տեղավորվել Արցախից տեղահանված մոտ 50 ուսուցիչ։ ՀՀ կառավարությունը հաստատել է Արցախից բռնի տեղահանված ուսուցիչների օժանդակության ծրագիրը, որի շահառու է հանդիսանում տեղահանման արդյունքում ՀՀ-ում բնակություն հաստատած և «Հանրակրթության մասին» օրենքի պահանջներին համապատասխան անձը, ով ցանություն ունի աշխատելու Հայաստանի մարզերի բնակավայրերի պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում։ ԼՂ-ից բռնի տեղահանված ուսուցիչները կստանան 30 տոկոս հավելավճար, որոշ համայնքներում՝ նաև ամենամսյա 50 հազար դրամ լրավճար:

Դավիթ Լալայանը դասաժամեր պարապելու հետ զուգահեռ զբաղվում է նաև վարչական, տնտեսական և ֆինանսական հարցերով։ Մի քանի ամսվա ընթացքում հասցրել է փոփոխություններ իրականացնել դպրոցում։ Նպատակ ունի դպրոցին պատկանող ուսումնափորձնական հողամասում տնկիներ ավելացնել։ Ասում է, որ պետք է ձգտել նրան, որ աշակերտները բնության և բնական երևույթների մասին նոր գիտելիքներ ձեռք բերեն, ինչպես նաև հասկանան մարդու դերը բնության օգտագործման և վերարտադրման գործում:

 

«Դպրոցի ճաշարանի գույքը ստանդարտներին անհամապատասխան էր ու բավականին հին, աշակերտները գալիս էին սնվելու և  գույքի հնամաշությունից լինում էր դեպքեր պատռում էին հագուստը։ Հիմա արդեն այդ խնդիրը չկա, պարոն Լալայանը դիմել է մարզպետարան և աջակցել են մեզ։ Ճաշարանից 33 աշակերտ է օգտվում, այդ պատճառով էլ երկհերթով եմ ճաշերը բաժանում, ինձ համար կրկնակի աշխատանք է ստացվում, բայց գործս շատ է հեշտացել, երեխաներն էլ սիրով են օգտվում»,-ասում ճաշարանի աշխատակցուհի տիկին Արմենուհին։

Ջեռուցման սեզոնի մեկնարկին ընդառաջ դպրոցը համալրվել է նաև նոր կաթսաներով։ Վարչատնտեսական մասի համակարգողը նշում է, որ ճաշարանի գույքի համալրումը և կաթսաների տեղադրումը դպրոցի ամենահրատապ խնդիրներից էր, հավաստիացնում է, որ նմանատիպ դրական փոփոխություններ դեռ կավելանան։

 

1 of 3
- +

1.

2.

3.

 

«Սահմանամերձ բնակավայրերը ուժեղացնելու համար շեշտը պետք է դրվի դպրոցների զարգացման և կրթության որակի բարձրացման վրա, և այն,  ինչ չենք հասցրել անել Արցախում, պետք է անենք այստեղ։ Ցանկությունս մեծ է մինչև Արցախ հետ վերադառնալն ապրել Գորիսում, բայց անվտանգային խնդիրների պատճառով և կարիերայի զարգացման նպատակով հնարավոր է տեղափոխվեմ Երևան»,- ցավով նշում է ուսուցիչը։

 

 

Հեղինե Մինասյան
ShareTweetShare
  • Առանց մեկնաբանության

    Սյունիքում փոխվում է սոցիալական ծառայությունների տրամաբանությունը
    Գորիս

    Սյունիքում փոխվում է սոցիալական ծառայությունների տրամաբանությունը

    Հուլիս 7, 2025
    Գորիսի բանտի բնակիչները. «ցմահ ա, բայց հալա մահ չի»
    Գորիս

    Գորիսի բանտի բնակիչները. «ցմահ ա, բայց հալա մահ չի»

    Հուլիս 10, 2025
    Ջերմոցային տնտեսությունների զարգացման հնարավորություն Վերիշեն և Ակներ բնակավայրերի համար
    Uncategorized

    Ջերմոցային տնտեսությունների զարգացման հնարավորություն Վերիշեն և Ակներ բնակավայրերի համար

    Հուլիս 2, 2025
    Գորիսի բանտի բնակիչները. «ցմահ ա, բայց հալա մահ չի»
    Համայնք

    Գորիսի բանտի բնակիչները. կյանք չեմ տեսել, որ կյանքի համը զգամ կամ կարոտեմ

    Հուլիս 10, 2025
  • Mediapoint

    Բաժիններ

    • Կապ
    • Մեր մասին
    • Խմբագրական քաղաքականություն
    • Էթիկայի Վարքականոններ

    Հետևեք մեզ

    © 2025 Mediapoint | All rights reserved.

    No Result
    View All Result
    • Համայնք
      • Գորիս
      • Կապան
      • Սիսիան
      • Տեղ
      • Տաթև
      • Մեղրի
      • Քաջարան
    • Տնտեսություն
    • Հասարակություն
    • Իրազեկում
    • Մեր մասին

    © 2025 Mediapoint | All rights reserved.